Diagnosing Lung Cancer Early Increases Your Chances of Survival

10/24/2009
Diagnostifikimi i hershëm i mushkërive Kanceri i rrit shanset e juaj e mbijetesës nga kanceri i mushkërive është duhani rritje më të shpejtë sëmundje të lidhura në botë, ajo është edhe kanceri rritje më të shpejtë me pothuajse një milion njerëz të diagnostikuar çdo vit rreth botës. Ky lloj i rritjes, është shkak për alarm, për të qenë i sigurt, por edhe më alarmues është fakti se simptomat nuk shfaqen zakonisht për të sugjeruar nga kanceri i mushkërive deri sa ka përparuar përtej një opsion kirurgjike e shërueshme. Kur është fjala për diagnostikimin e kancerit të mushkërive ka shumë opsione. Megjithatë, deri sa një mjek ka arsye për të besuar se një pacient ka këtë sëmundje, nuk është e rrallë një arsye për të drejtuar ndonjë nga këto teste duke krijuar një situatë ku ka sëmundje të përparojë ndjeshëm para se diagnoza është bërë. Mënyra më e zakonshme për diagnostikimin e kancerit të mushkërive është përmes një gjoks x-ray. Në përgjithësi gjoks x-ray është porosia për të përcaktuar shkakun e pneumoni që shpesh rezulton me zbulimin e kësaj sëmundjeje, veçanërisht në rastet e përsëritura pneumoni në të njëjtën pjesë të mushkërive. Ndërsa ky është një mënyrë e mirë për të diagnostikuar me kancer, x-ray nuk është i sigurt dhe mund të shohim vetëm përpara masat e eshtra, jo prapa, kështu që nuk është 100% i saktë në diagnozën e saj. Një tjetër e zakonshme, por më pak e zakonshme se x-rruga rreze për diagnostikimin e kancerit të mushkërive është me një CT ose më shumë të njohura zakonisht skanim CAT. Ky skanim i lejon mjekët për të parë masat më të vogël se një x-ray thjesht nuk mund ta shohin. CAT scan është një teknologji më të mirë për këtë zbulim, megjithatë ajo është edhe më e shtrenjtë kështu që nuk është përdorur pa një arsye të mirë. Skanim CAT gjithashtu mund të ndihmojë mjekëve të përcaktojnë se sa larg është përhapur kanceri, dhe ku. PET scans dhe MRI-së janë të shkëlqyera mënyra për të kontrolluar për kancerin, megjithatë, edhe njëherë, ata nuk janë përdorur përgjithësisht për diagnostikimin e kancerit të mushkërive, në vend të kësaj ata janë përdorur për të përcaktuar përhapjen e sëmundjes dhe një PET scan mjekët mund të ndihmojnë krijimin e shumë e tumoreve kanceroze, një person ka në trupin e tyre për shkak të sheqerit të veçantë injektohen në trup. Pasi tumoreve janë gjetur në mushkëri të personave ose të gjithë trupin, diagnostifikim të kancerit të mushkërive të bëhet një çështje e duke marrë një biopsi. Një biopsi është heqja e disa prej indeve të dyshuar nga organi persona. Është vënë re pastaj nën një mikroskop për të përcaktuar nëse kjo është një masë kanceroze, dhe nëse është, se çfarë lloj kanceri mund të jetë. Më shpejt që është diagnostikuar prognozë më të mirë për pacientin. Është e rëndësishme për këdo që ka qenë e ekspozuar ndaj agjentëve të shkaktojnë kancerin apo që pinë duhan kanë kontrolluar veten jashtë për kancer nëse ata kanë simptoma apo jo. Në qoftë se ata presin deri simptomet ndodhin, mund të jetë tepër vonë.

0 Komento edhe Ti Ketu:

Posto një koment

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

100% Falas,Takime Online
by You4Dating.com

Nese Ky Blog me artikull ju ka ndihmuar sado pak! Ju lutem shtoni Linkun e keti blogu ne Websitet apo Bloget tuaja.
Blogu yne: http://shendeti-kos.blogspot.com/ si dhe websiti jone Prefesional tashme Onile: http://www.You4Dating.com , Faleminderit.