What is Non-Small Cell Lung Cancer?

10/24/2009
Çfarë është jo-e vogla Cell Kanceri i mushkërive? Ka në fakt dy tipet e kancerit të mushkërive, jo të vogël qelizave të kancerit të mushkërive (NSCLC) dhe qelizave të kancerit të mushkërive të vogla (SCLC). Kanceri i mushkërive e shpesh i referohet NSCLC që përfaqëson 80% të rasteve me SCLC që përfaqëson 20% të tjera. Në këtë artikull unë do të diskutojnë më në detaje NSCLC. Siç kam thënë tashmë NSCLC është më e zakonshme e dy llojeve të kancerit të mushkërive. Ajo në fakt mund të jetë thyer më pas në tri lloje; Squamous Cell tumor kanzeroz, Adenocarcinoma dhe Large Cell tumor kanzeroz. Unë do të diskutojë mbi secilin nga këto më poshtë. 1) SQUAMOUS QELIZA tumor kanzeroz: - Ky lloj i NSCLC zhvillon kur qelizat që linjë ajrore të fillojnë të rriten në një mënyrë të shpejtë dhe të pakontrollueshme. Shpesh përhapet në vende të tjera të trupit mjaft lehtë për shkak të kalimit të rregullt të lëngjeve (gjakut dhe limfatike) përmes mushkërive. 2) ADENOCARCINOMA: - Ky lloj i NSCLC ndodh kur qelizat e mukusit prodhimin e mushkërive fillojnë të rriten me shpejtësi dhe uncontrollably përfundimisht çon në formimin e një tumor. Nuk ka përhapur aq lehtë si format e tjera të NSCLC dhe shpesh qëndron aty. 3) SHUMICE QELIZA tumor kanzeroz: - Ky lloj i NSCLC mund të zhvillohen në çdo zonë të mushkërive. Ajo është e ndryshme për lloje të tjera të NSCLC sepse tumore se mungesa formojnë strukturën tipike e qelizave kanceroze. Tumor kanzeroz qelizë të mëdha në përgjithësi rritet më shpejt dhe përhapet më lehtë se çdo lloj tjetër e jo të vogla qelizave të kancerit të mushkërive. Shumica e jo-kancer të mushkërive qeliza të vogla janë të shkaktuara nga pirja e duhanit. Duhanpirësit janë të besohet që të jenë 10 herë më shumë gjasa të kontratës NSCLC se sa jo-duhanpirësve ndërsa duhanpirësve rëndë (20 apo më shumë cigare në ditë) mendohet të jetë deri në 40 herë më shumë gjasa për të zhvilluar këtë lloj kanceri. Megjithatë, ka faktorë të tjerë rreziku duke përfshirë ekspozimin ndaj asbestit, radonit dhe trashëguar edhe gjene me të meta. Simptomet e NSCLC janë të lidhura shpesh me mushkëri. Një kollë kronike, dhimbje gjoksi dhe frymë që ka probleme mendohet se të gjitha shenjat të jetë e mundur për këtë lloj kanceri. Nëse vëreni ndonjë prej mbi ju duhet të shkoni shihni mjekun tuaj dhe le ta dinë. Ata do të jenë në gjendje për të kryer analizat përkatëse dhe nëse është e nevojshme trajtimin e kancerit. Jo-vogël qeliza kanceri i mushkërive është forma më e zakonshme e kancerit të mushkërive në Mbretërinë e Bashkuar. Kjo është një gjendje shumë e rrezikshme me përafërsisht 38.000 njerëz kontraktuese të çdo viti. Unë shpresoj se ky artikull ka ndihmuar ta kuptosh llojet e ndryshme të NSCLC. Nëse jeni të dyshimtë që ju keni keni zhvilluar këtë lloj kanceri ju duhet të shkoni dhe shihni mjekun tuaj menjëherë. Ata janë të trajnuar për t'u marrë me këtë kusht dhe do të jetë në gjendje të ju japin udhëzime më të mirë të mundshme. Përderisa çdo qëllim ka qenë bërë për të bërë këtë artikull të sakta dhe informative, ajo është menduar për informacione të përgjithshme të vetëm. Kanceri i mushkërive është shumë serioze, me rrezik për jetën kusht dhe ju duhet të diskutojë çdo shqetësim, trajtimet apo ndryshimet e jetesës plotësisht me mjekun tuaj.

0 Komento edhe Ti Ketu:

Posto një koment

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

100% Falas,Takime Online
by You4Dating.com

Nese Ky Blog me artikull ju ka ndihmuar sado pak! Ju lutem shtoni Linkun e keti blogu ne Websitet apo Bloget tuaja.
Blogu yne: http://shendeti-kos.blogspot.com/ si dhe websiti jone Prefesional tashme Onile: http://www.You4Dating.com , Faleminderit.