Lung Cancer eMedicine - For Information on This Killer Disease

10/24/2009
Kanceri i mushkërive eMedicine - Për informacion mbi Kjo sëmundje kanceri vrasës i mushkërive është numër një sëmundje të shkaktuara nga pirja e duhanit. Ky është një zhvillim të kohëve të fundit si sëmundje zemre që dikur ishte numri një sëmundje të shkaktuara nga pirja e duhanit. Ky zhvillim ka sjellë në ballë nevojën për të gjetur trajtimin më të mirë dhe kurime për sëmundje të mushkërive. Në vend të kancerit të mushkërive eMedicine ajo shpjegon në hollësi të madhe të llojeve të ndryshme të tilla si qeliza të vogla dhe jo-qelizë sëmundje të mushkërive të vogla, me jo-sëmundje të mushkërive të vogla që lloji më i zakonshëm i sëmundjes deri tani. Për trajtime të llojeve të ndryshme e jo të vogla qelizave sëmundje të mushkërive janë të ngjashme me njëri-tjetrin nëse ato janë në faza të njëjtën. EMedicine kanceri i mushkërive e informacionit tregon se kanceri në mushkëri është duhani rritje më të shpejtë sëmundje të lidhura në botë. Burrat dhe gratë janë njësoj faring keq për sa i përket se kush ndikon më, dhe në të dy rastet është numri dy vrasësit e kancerit deri tani. Për meshkujt kjo është vetëm e dytë të kancerit të prostatës dhe të femrave ajo është e dyta vetëm me kancerin e gjirit. Në Shtetet e Bashkuara meshkujt vuajnë më shumë nga kjo sëmundje, por në pjesën tjetër të botës po bëhet gjithnjë e më shumë i zakonshëm në femra. Është e pazakontë për të për të çuar përpara pa simptome. Sipas eMedicine, simptomat e zakonshme të kësaj sëmundje janë wheezing, kollitjes deri gjakut, lodhje, pneumoni (shpesh të përsëritura), dhimbje të kockave, dhimbje gjoksi, vështirësi gëlltitjes, pasqaruar humbje peshe, anoreksi, dhe shumë më tepër. Çdo person që pi duhan nuk duhet zbritje ndonjë nga këto simptoma dhe duhet të kërkojnë kujdes mjekësor duhet ndonjë nga këto simptoma ndodhin. Pasi një person është diagnostikuar prognozë e tyre është në përgjithësi nuk është e mirë. Në fakt, kanceri i mushkërive eMedicine pohon se rreth 14% e njerëzve të diagnostikuar kanë një shans për të mbijetuar gjatë pesë viteve. Kjo është norma më e ulët e mbijetesës pritur për ndonjë lloj kanceri. Megjithatë, trajtime të reja janë duke u testuar dhe disa lloje të kancerit të mushkërive është përgjigjur më mirë se të tjerët për këto, trajtime të reja në shënjestër. Gjithashtu, të hahet mirë, dhe mbajtjen e një jetese të shëndetshme do të ndihmojë edhe në zgjatjen jetojnë e dikush me kancer të mushkërive dhe ata nuk duhet të hezitojë për të lënë duhanin, stërvitje dhe hani më të mirë për të rritur cilësinë e tyre më të mirë të jetës dhe shanset e tyre të mbijetesës.

0 Komento edhe Ti Ketu:

Posto një koment

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

100% Falas,Takime Online
by You4Dating.com

Nese Ky Blog me artikull ju ka ndihmuar sado pak! Ju lutem shtoni Linkun e keti blogu ne Websitet apo Bloget tuaja.
Blogu yne: http://shendeti-kos.blogspot.com/ si dhe websiti jone Prefesional tashme Onile: http://www.You4Dating.com , Faleminderit.