Mesothelioma and Life Expectancy

10/24/2009
Mesothelioma Mesothelioma dhe Jeta Pritja është një formë e rrallë e kancerit, zakonisht shkaktohet nga ekspozimi ndaj asbest. Kur një individ është diagnostikuar me sëmundje, ka shumë pyetje të cilat do të shkojnë pa ndryshim me mendjen e tyre. Ndoshta një prognozë më të rëndësishme të bëjë pacientit. Kjo është, ajo që është jetëgjatësia për dikë diagnostikuar me Mesothelioma? Ashtu si me çdo formë e kancerit, shkalla e mbijetesës për këtë kusht është e varur se si fillim është diagnostikuar. Nëse sëmundja është tashmë në një shtet të avancuar kur është zbuluar e parë, ajo do të kërkojë trajtim shumë më agresive, me një shans të reduktuar të suksesit. Për fat të keq, shkalla e mbijetesës për Mesothelioma ka qenë historikisht mjaft i ulët. Shumë pacientëve nuk mbijetojnë më shumë se një vit pas diagnozës. Sëmundje është përhapur shpesh në mënyrë të konsiderueshme para se të diagnostikuar, duke e bërë ajo që shumë më e vështirë për të trajtuar. Kjo është për shkak të faktit se një individ i ekspozuar ndaj asbest mund të jetojnë për dekada para se asnjë simptomë të dukshme paraqesin veten. Përveç kësaj, pacientët janë diagnostikuar me Mesothelioma shpesh 55 vjeç ose më i vjetër, dhe mund të kenë kushte të tjera mjekësore që komplikojë trajtimin e tyre. Lajm i mirë është se ka shumë të gjatë të mbijetuarit afat të Mesothelioma, disa prej të cilëve kanë jetuar një dekadë apo më shumë diagnoza e mëposhtme. Disa mjekët besojnë se këto pacientëve mbijetojnë jo më të gjatë për shkak të metodës trajtim të veçantë të tyre, por për shkak të karakteristikave të tjera të shëndetit specifike për individ. Në përgjithësi, pacientët të shëndetshme pa kushte të tjera ekzistuese mjekësore kanë më shumë gjasa të mbijetonte më gjatë se ata me sëmundje të tjera dhe mundimet. Përsa i përket numrit të papërpunuara, statistikat tregojnë se rreth 10 përqind e individëve me Mesothelioma jetuar për të paktën pesë vjet pas diagnostikimit. Rreth 40 përqind e atyre të diagnostikuar të mbijetojë për të paktën një vit. Këto numra janë dukshëm më të larta se ato ishin vetëm 20 vjet më parë, duke i dhënë shpresë për mjekët dhe pacientët të barabartë. Disa prej faktorëve të tjerë që ndikojnë në normat e mbijetesa të përfshijë llojin e Mesothelioma me të cilin një individ është diagnostikuar, madhësinë dhe lokacionin e tumorit të tyre, dhe nëse janë apo jo pacienti është duhanxhi. Këto faktorë janë si shtesë për moshën e pacientit, të gjitha kushtet ekzistuese mjekësore që mund të kenë, dhe peshën e vetë kanceri.

0 Komento edhe Ti Ketu:

Posto një koment

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

100% Falas,Takime Online
by You4Dating.com

Nese Ky Blog me artikull ju ka ndihmuar sado pak! Ju lutem shtoni Linkun e keti blogu ne Websitet apo Bloget tuaja.
Blogu yne: http://shendeti-kos.blogspot.com/ si dhe websiti jone Prefesional tashme Onile: http://www.You4Dating.com , Faleminderit.